KAS Müşteri Hizmetleri Yönetimi – Yapı Tesisat Malzemeleri Sektörünün Lider Üretici Firması

KAS Müşteri Hizmetleri Yönetimi

Vana , Paslanmaz Flex Hortum , Batarya ve PPRC (Plastik boru ve ek parçaları) ürünlerinin lider üreticisi KAS Grup bünyesinde yürütülen müşteri hizmetleri faaliyetlerinden biriside arıza ve şikayet yönetimidir. KAS Grup’un bu faaliyetlerin yürütülmesi ve organize edilmesinde önemli gördüğü ilkeler kısaca şunlardır;

Müşteri Memnuniyeti
Şeffaflık
Ulaşılabilirlik

kas-musteri-hizmetleri-sistemi

Müşteri Memnuniyeti

Yapılan anketlerde yapı tesisat malzemeleri sektörünün lider üretici firması KAS’ın müşterilerine verdiği servis hizmetlerinden memnuniyeti, müşterilerimiz tarafından da hissedildiği açıkca görülmektedir. Müşterilerimizin %88,66 ‘sı yürütülen tüm servis ve müşteri hizmetlerinden memnun olduğunu belirtmektedir.

Tüm tüketicilerin muhakkak ki temennisi, satınaldığı ürün veya hizmetlerle alakalı bir sıkıntı/sorun yaşadığında arıza bildirimlerini ilettikleri yerler tarafından hızlı şekilde dönüş yapılması ve sorunun en hızlı şekilde çözümlenmesidir. KAS, müşterilerilerinin oluşturduğu arıza/şikayetlere geri dönüş süresini 1 gün olarak hedeflemektedir. Elde edilen veriler doğrultusunda, müşterilerimizin oluşturduğu arızalara kayıtlarına ortalama aynı gün içerisinde dönüş yapıldığı neticesi ortaya koyulmuştur. Bunun yanı sıra müşterilemizin bildirdiği şikayetleri kapatma hedefimiz İstanbul içi 5 gündür, ortalama gerçekleşen şikayet kapatma süremiz 2 gündür. Şehirdışı bildirilen şikayetlerin kapatma hedefimiz 15 gündür, ortalama gerçekleşen şikayet kapatma süremiz ise 4 gündür.

Müşterilerimizin %92,77 ‘si arızası ile ilgili kısa sürede dönüş aldığını belirtmekte.
Müşterilerimizin %90,15’i ise arızlarının kısa sürede giderildiğini ifade etmektedir.

Elde edilen bu verilerden yola çıkarak KAS Grup müşterilerine hızlı dönüş yapmakta ve sorunlarını hassasiyetle hızlı şekilde çözmektedir.

Şeffaflık

KAS müşteri hizmetleri bilgili ve etkin çözüme odaklı personelleri ile müşterilerimizin ilettikleri şikayetlerin her aşamasında kendilerinin haberdar olması, yapılan iş ve iş akışını takip edebilmesi hizmetini sağlamaktadır.

Müşterilerimizin www.kas.com.tr adresimizden kendileri oluşturmuş oldukları arıza kayıtlarının her aşamasını online olarak izleyebilmektedir. Daha detaylı bilgi almak istediklerinde ise müşteri hizmetleri yetkilisine kolayca ulaşıp istedikleri bilgileri elde etmektedirler. Müşterilerimizin, sistem üzerinden oluşturdukları arıza kayıtlarına dönüş yapıldığında, ürünleri kargoya verildiğinde ve arıza kapatıldığında sistemde mevcut olan cep telefonuna sms ile bilgilendirme gitmektedir. Böylece internete erişim sağlayamadıkları ortamda dahi KAS, müşterisini arızası ile ilgili bilgilendirmektedir.

Ulaşılabilirlik

Müşterilerimiz, KAS Grup müşteri hizmetlerine alternatif birçok kanal aracılığı ile erişim sağlamaktadır.

İnternet sitemizde yer alan Müşteri Hizmetleri sayfamızdan ( musterihizmetleri.kas.com.tr ) ve ürünlerimizin paket ve ambalajlarında yer alan 0549 527 9 527 ve 0216 561 23 48 numaralarından 0549 527 9 527 WhatsApp üzerinden müşteri hizmetlerine ulaşım sağlayıp işlemlerini yürütmektedirler.

Burak TAŞKIRAN
KAS Grup Satış Sonrası Destek Birimi

Sektör Lideri

1. Sınıf Hammadde
Yüksek Teknoloji